آرشیو صدابيشتر
پیام استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی استاندارد استاندار گلستان با صدور پیامی روز جهانی استاندارد را تبریک گفت:

به گزارش روابط عمومی استاندارد گلستان؛ در متن پیام هادی حق شناس آمده است:

جای تقدیر دارد که سازمان بین المللی استانداردسازی، در شعار و پیام خود در سال جاری، به ضرورت اتفاق نظر و اشتراک برای ساختن جهانی بهتر تاکید داشته است. احساس مسئولیت در برابر مسائلی که مبتلا به آحاد جامعه است، نشان از آن دارد که یک سازمان، از صرف اندیشیدن به وظایف و رسالت های تعریف شده خود فراتر رفته و اندیشه جهانی بهتر برای همگان را در سر می پروراند و نه صرف انجام تکلیف و تامین منافع خود.
مواجهه جهان با اپیدمی کرونا، نمونه بارز ضرورت اعتماد به ساحت علم و نیز لزوم وحدت نظر و وحدت رویه متخصصین علوم مختلف و قرار گرفتن آنان در کنار مردم، برای مقابله با بحران های مشترک بود.
لذا گام نهادن استاندارد در گستره وسیعی از مسئولیت ها و توسعه چشم اندازی وسیعتر برای آینده بهتر، اتفاقی است مبارک که باید سعی شود این دغدغه مندی به اقصی نقاط جهان تسری داده شود.
انتظار ما در استان گلستان نیز از مجموعه توانمند استاندارد که تلاش خود را به تمامیت مصروف بهبود و ارتقاء کیفیت تولیدات استان می کند، رسیدن به چنین چشم اندازی و تلاش برای باز کردن گره مسائل مبتلا به جامعه، ضمن تعهد به انجام رسالت ها و وظایف تعریف شده است و البته یقین داریم که با چنین مجموعه صدیق و کوشایی، تحقق این انتظار دور نیست.
اینجانب ضمن تبریک هفته استاندارد به خانواده استاندارد و نیز تمامی تلاشگران این عرصه در بخش تولید و صنعت استان، آرزو می کنم شاهد رشد و بالندگی ایران عزیز و نیز درخشیدن گلستان، نگین سبز ایران، بر تارک میهن عزیزمان باشیم.
هادی حق شناس
استاندار گلستان و رئیس شورای استاندارد استان