استانی بيشتر

آموزش بیش از 13700 نفر ساعت استاندارد گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از برگزاری بیش از 13 هزار و 700 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان خود و نیز مدیران کنترل کیفیت،کارشناسان استاندارد و سایر آموزش گیرندگان برون سازمانی در6 ماهه نخست سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، رضا دهدشتی زاده اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال 1400، بیش از یک هزار و 388 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق 67 درصدی داشته است.
دبیر شورای استاندارد گلستان همچنین افزود: در زمینه آموزش تخصصی کارشناسان  استاندارد نیز 414 نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده که برنامه تکلیف شده از سوی سازمان ملی استاندارد 336 نفر ساعت بود و خوشبختانه اداره کل موفق به تحقق 123 درصدی برنامه شده است.
به گفته دهدشتی زاده، مدیران کنترل کیفیت استان نیز در 6 ماهه نخست سال 1400، بیش از 5 هزار نفرساعت آموزش دیدند و سایر آموزش های برون سازمانی که شامل کارآموزی دانشجویان، آموزش ارگان ها، آموزش کارشناسان آزمایشگاه و به طور کلی مواردی غیر از کارمندان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد می باشد؛ نیز 6 هزار و 942 نفرساعت رسید که به ترتیب گویای تحقق بیش از 198  و 210 درصدی برنامه تعیین شده می باشد.
وی عامل تحقق برنامه را برنامه ریزی به موقع، پایش مستمر و مداوم برنامه پیش بینی شده و عدم واگذاری اجرای برنامه به ماه های پایانی سال، پیگیری، مشاوره و نظارت مستمر بر تقویم آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی شرکت های همکار آموزشی دانست.
مدیر کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: آموزش های برون سازمانی توسط مراکز آموزشی همکار سازمان برگزار می شوند که در حال حاضر 10 مرکز آموزشی در این زمینه در استان گلستان فعالیت دارند.